Naujienos

2018-05-21 09:05:01

Ekskursinė kelionė po Žemaitijos kraštą

2018 m. gegužės 16-17 d. Strėvininkų globos namų gyventojai vyko į dviejų dienų ekskursinę kelionė po Žemaitijos kraštą, Klaipėdos apskritį. 16 globos namų gyventojų aplankė Klaipėdos Jūrų muziejų ir džiaugėsi nuostabiu delfinų pasirodymu. Taip pat keliavo po Karklių gyvenvietę su puikiu gidu Igoriu, kuris ne tik papasakojo apie labai įdomią Lietuvos gintaro atsiradimo istoriją, supažindino su tikrais Baltijos jūros gintarais, bet ir suorganizavo smagų ir linksmą gintaro gaudymo užsiėmimą. Praleidę visą dieną gryname orę, vykome į Palangos kurortinį miestelį, kur visi drauge prie jūros palydėjome saulę. Nuvargę, bet laimingi ir mes pasiekėme savo loveles poilsiui.

Kitą rytą mūsų graži kelionė tęsėsi toliau ir su nuostabią lietuviška daina pajudėjome Kretingos pusėn, kur aplankėme be galo įspūdingą Vinetų kaimą ir ne tik susipažinome su indėnų tradicijomis, bet ir pabuvome jų dalimi. Šaudymas iš lanko, meditacija ant gultų indėnų palapinėje, susipažinimas su istorija ir indėniškomis tradicijomis, ant veidų piešti piešiniai simbolizuojantys vardą kiekvienos pasirinktos gyvybės, atskleidė mūsų  laisvę ir charakterį, bylojo apie puikiai praleistą laiką ir geras emocijas. Pasisėmę ramybės, išminties ir naujų minčių apie mūsų planetoje gyvenančius kitus žmones, jų tradicijas ir papročius, leidomės namo su vėju ir daina…